Klantenservice
-
Nieuwsbrief
Meld je aan voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van de laatste acties bij Keetjes! Elke week delen we in onze nieuwsbrief nieuwe aanbiedingen, geven we je een...
-
Verzendkosten
Nederland Standaard & Diepvriesleveringen Gratis verzending vanaf ā¬75,-, daaronder rekenen wij slechts ā¬6,95 aan verzendkosten. Minimum bestelbedrag: ā¬1,-. BelgiĆ« StandaardĀ &Ā Diepvriesleveringen Gratis verzending vanaf ā¬75,-, daaronder rekenen wij slechts ā¬6,95 aan...
-
Levertijden
Standaard Pakketten: Bestel je op werkdagen (maandag tot en met vrijdag) voor 14:00 uur, dan versturen we je pakket nog dezelfde dag. Hoewel onze pakketdienst meestal de volgende dag levert,...
-
Betaalmogelijkheden
Bij Keetjes bieden we niet alleen een uitgebreid assortiment, maar ook diverse veilige betaalopties zonder extra kosten. Je kunt bij ons betalen via: iDEAL Bancontact Creditcard Vooruitbetaling (bankoverschrijving) Klarna achteraf...
-
Bezorgdiensten
Om ervoor te zorgen dat jouw bestelling zo snel mogelijk bij je aankomt, hebben we een samenwerking met diverse bezorgpartners, waaronder DPD en DHL. Bij het kiezen van de juiste...
-
Bestelling plaatsen
Welkom bij Keetjes! Wat leuk dat je er bent! Wist je dat je bij ons al vanaf ā¬ 5,00 kunt beginnen met shoppen? Begin maar met het vullen van je...
-
Bestelling wijzigen
Wij streven ernaar om elke bestelling zo snel mogelijk te verwerken en verzenden. Hierdoor is het helaas niet mogelijk een bestelling te wijzigen nadat je de bestelbevestiging hebt ontvangen. Vrijwel...
-
Status bestelling
Afhankelijk van de gekozen betaalmethode worden de meeste orders binnen 24 uur verwerkt en voor verzending gereed gemaakt. BijĀ vooruitbetaling verwerken we je order zodra de betaling door ons is ontvangen.Je...
-
Facturen
Snel, Eenvoudig en Overzichtelijk Bij Keetjes streven we ernaar omĀ je winkelervaring zo soepel en aangenaam mogelijk te maken. Dit geldt ook voor het beheer en de ontvangst vanĀ je facturen. Ontvangst...
-
Retouren
Retourbeleid Je hebt de mogelijkheid om je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst te annuleren zonder opgave van reden. Na de annulering heb je nog eens 14 dagen om het...
-
Beschadigd of onvolledig product ontvangen
Indien je een beschadigd of onvolledig product/pakket hebt ontvangen, of als de levering niet volledig is, verzoeken wij je vriendelijk om direct contact met ons op te nemen via info@keetjes.nl....
-
Klachtenprocedure
Klachtenprocedure KeetjesĀ® Bij KeetjesĀ® stellen we de kwaliteit van onze producten en diensten zeer op prijs. We nemen onze verantwoordelijkheid serieus en zetten ons altijd in met respect voor zowel...