Geen producten (0)

Klachten procedure Keetjes®

Bij Keetjes® doen we er alles aan om een zo goed mogelijk product te leveren.

Deze rol nemen we uiterst serieus en handelen ten alle tijde met respect voor mens & dier.

 

“Waar gehakt wordt vallen spaanders”

Graag horen we het van onze klanten als er klachten zijn. Dat geeft ons de kans te verbeteren, ze op te lossen en er op terug te komen.

 

Je kunt je klacht bij ons melden via whatsapp 0610473152, per mail info@keetjes.nl of vul onderstaand formulier in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op. 

 

 

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@keetjes.nl Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie

Facebook Twitter

Wij maken gebruik van cookies om onze website te verbeteren, om het verkeer op de website te analyseren, om de website naar behoren te laten werken en voor de koppeling met social media. Door op Ja te klikken, geef je toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- en cookieverklaring.